Followers

Sunday, August 7

berdoalah wahai manusia...

bismillahirrahmanirrahim..

"Ya Allah, ampunkanlah dosaku, dosa kedua ibu bapaku dan kasihanilah mereka seperti mana mereka mengasihani aku semasa aku kecil lagi..."

"Ya Allah, ampunkanlah dosaku, dosa kedua ibu bapaku, dosa guru2ku, dosa jiran2ku, dosa rakan2ku, dosa pemimpin2ku, dan dosa muslimin & muslimat sama ada yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia Ya Allah.."

"Ya Allah, bukakanlah pintu hatiku, lapangkanlah dadaku, luaskanlah pemikiranku untuk aku mempelajari ilmu pengetahuan yang berguna di dunia dan akhirat Ya Allah..."

"Ya Allah, lindungilah aku dari azab api nerakaMu, lindungilah aku dari azab kuburMu dan lindungi aku dari godaan syaitan dan nafsu Ya Allah.."

"Ya Allah, permudahkanlah urusan aku dunia & akhirat. aku tahu dan KAU Maha Mengetahui bahawa aku telah banyak berbuat dosa dan maksiat terhadapMu, maka ampunkanlah dosaku ini Ya Allah... bantulah hambaMu yang lemah ini.. Kau kurniakanlah taufiq dan hidayahMu kepadaku Ya Allah..."

amiin Ya Rabbal 'Alamiin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...