Followers

Thursday, December 9

100th post

bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah. segala puji ana panjatkan kepada Allah kerana dengan rahmat dan rahimNya, kita masih lagi berada dalam nikmat Islam dan kita juga masih lagi dapat menghirup udara iman kepada Allah dan RasulNya.

kali ini, ana rasa sungguh gembira. bukan apa, blog ana ni sudah mencecah ke post yang ke 100 untuk tahun ini. yela, untuk orang yang agak malas nak update blog macam ana ni, 100 tu kira ok la.. ye dak??



banyak benda yang ana dah belajar dari buat blog ni. buat kawan, sedih, gembira, ketawa.. macam2 lagi la.. ada juga dapat berkongsi ilmu dengan sahabat sahabiah di luar sana. actually, dalam mendapatkan bahan2 untuk post ana kat dalam blog ni, bukan ana ikut suka-suki ana je..

kebiasaannya, ana ambil dari pengisian kat dalam kelas atau pengajian di masjid2 yang ana ikuti. apa salahnya kalau berkongsi kan.. tapi, ada juga yang ana post berkenaan dengan pandangan ana sendiri.. nama pun "sudut pandanganku".. hihi

di kesempatan ini, ana nak mintak ampun dan maaf sekiranya apa yang ana kongsikan selama ini bercanggah atau bersalahan dengan apa yang sebenarnya. kalau ada kes macam ni, tegurlah ana.. ana sedia menerima teguran..

bagi yang mengambil pengajaran, istiqamahlah kita bersama.. moga2, apa yang kita lakukan mendapat keberkatan daripada Allah, Insya Allah..

wallahu a'alam..

2 comments:

fif said...

muttaqin mne muttaqin? hahaha

Nazrin Syafiq said...

haha.. pek, ak da lama dah tukar nama tu.. sejak cuti raya haji dulu.. saje suke2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...