Followers

Saturday, August 31

Ta'aruf Week: In The Making

bismillahirrahmanirrahim..

Balik ke kampus UIAM dua minggu awal ini bukanlah satu benda yang susah bagi aku. Aku pernah, in fact banyak kali balik awal ke kampus atas urusan kerja. So, kira no hal lah..

Kali ini, aku ditaklifkan untuk kerja di bawah biro Registration untuk Taaruf Week September Intake 2013/2014.


#hoyeah
#bolehcarianakikan
#astaghfirullah

Ini merupakan kali pertama bagi aku untuk join Taaruf Week. Sebelum2 ni ada je peluang untuk aku join benda2 macam ni, tapi apa kan daya.. Keenakan berada di rumah lagi menggiurkan.. hahah

Oh ye!! Aku nak cerita sikit pasal biro aku ni. Kerja dalam biro ni amat simple. Terpacak kat UIA awal pagi. Tolong student baru register. Layan parent sket2. Habes!! Aku tak kesah pon dapat kerja yang agak simple sebab ini pon pengalaman aku yang pertama dalam TaWe. Tak boleh nak choosy sangat la kan..


Pasal junior pharmacy aku ni pulak. Aku dah tengok list student yang InsyaAllah akan daftar dan depa ni lagi sikit dari total batch aku. o.0 Batch aku 138 orang, batch depa 117 orang je. 29 lelaki dan selebihnya sister. Yang aku musykil sikit ialah waktu aku masih dalam semester lepas, aku dengar cerita yang batch depa ni dalam 140++. Sekarang ni dah kurang pulak..

Elok la tu kan.. Nanti tak muat pulak lecture hall tu. Dan aku dapat rasakan yang batch aku akan kekal duk study kat auditorium tu.. huhu. Tak kesah la belajar kat mana pon. Yang penting niat nak belajar tu, yedak??


Tak banyak yang aku nak update. Sebab sekarang pun agak sibuk dengan preparation untuk sambut adik2 baru ke UIAM Kuantan ni. =) Kepada adik2 junior, kita jumpa 3 September nanti ye,,

notakaki: Selain dalam biro registration, aku pun ditugaskan jadi MC Closing Ceremony. Grand gitu!!

5 comments:

Anonymous said...

Yes! Doakan kita dpt audi lg sem dpan!!!

Nazrin Syafiq said...

Bosan la study kat audi. Cepat ngantok.. huhu

Unknown said...

nazrin, alma tak jengah blog... dpt leee jumapa dayang diba kt sana nanti.. ehehheee.

Nazrin Syafiq said...

tu la.. nnti jumpa la tu. ko daftar bila jedan?

Femmy said...

Good luck

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...