Followers

Sunday, August 4

[REVIEW]: Blackberry Z10

bismillahirrahmanirrahim..

Mungkin korang semua boleh rujuk post aku pasal BB Z10 ni. [klik sini].

Seteleh beberapa bulannya, aku tibe2 tergerak nak tukar BB Bold 2 yang aku pakai sekarang. Dengan masalah yang BB selalu ada, so aku terfikir yang "mungkin BB yang baru ni have a better feature and lack of problems.."

Tu sangkaan aku je. Yelah, setiap keluaran baru tu mesti ada baiknya, dan tak ketinggalan mesti ada buruknya juga..

Check these out!! Review pasal BB Z10 daripada pengguna2..




Ada yang sukaa, ada yang tak suka. Personally, aku memang nak cuba2 untuk pakai BB Z10 ni. Tapi setelah baca semua review yang ada ni, kecenderungan aku tu meleset. Mungkin BB Q10 lagi best. Sebab keypad-nya kot. BB memang convenient dengan keypad-nya.


But still, kalau BB masih tidak melakukan sesuatu tentang mereka punya masalah seperti lagging, bateri cepat habes, etc.. Barangkali pengguna BB akan menjadi muak dan akan bertukar kepada telefon mudah alih yang lain..

notakaki: Dah lama tak update ni, so sempat lagi aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua dan tinggal beberapa hari je nak raya ni, aku pun nak ucapkan Selamat Hari Raya.. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...