Followers

Thursday, January 31

Blackberry 10

bismillahirrahmanirrahim..

Dulu aku selalu dengar2 member aku, Abi Judeen pernah cakap pasal Blackberry nak keluarkan satu phone full touchscreen yang baru, so aku pun macam teruja la kan nak tau. Actually, aku ni bukan lah penggila Blackberry pon. Just nak tau macam mana rupanya and how Blackberry maintains its identity and features kan...

#gadget

So, cari punya cari. Maka berjumpa lah aku dengan BB baru ni. Namanya : BLACKBERRY Z10. Full touchscreen. Panjang. (hahha..) Not bad la. Android. Nice.







Cane, guys??!! Mungkin penggemar BB atau penggemar smartphones akan suka dengan BB Z10 ni. Tapi, ramai pengguna BB sekarang ni akan mengeluh tentang hilangnya satu identity BB, iaitu QWERTY physical keypad. 

"Takde feeling la type secara MAYA ni.. Dapat tekan baru ada feeling sket..."

tak pun...

"Jari I besar sangat la nak tekan2 screen ni. Takut tertekan dua huruf. Kalau keypad keras tu, boleh la I rasa kan...."

Ok. Tu agak problem kepada yang dah biasa tekan keypad kan.. (macam aku.... haha). No worries, guys!! BB akan keluarkan satu lagi model yang dinamakan BLACKBERRY Q10. Depa announce dua2 BB ni serentak, tapi yang ada kat market sekarang ni hanyalah BB Z10. "BB Q10 akan ada di pasaran by April", kata depa. Bagi sapa2 yang dah biasa dengan keypad 'keras' tu, boleh la tengok BB Q10 tu. hehe 



Aku just sharing dengan korang pasal BB ni. Kalau korang minat, pandai2 la kan. haha.

notakaki : Aku tak tau la sejak bila aku minat dengan BB ni. Maybe lepas aku kenal BB ni dengan detail kot. Dulu takde la minat sangat. Biasa2 je. Tapi sekarang, NICE!! =)

1 comment:

Anonymous said...

[url=http://aluejxfttk.com]bhOtDaiaIovO[/url] , sEWNU , http://iluubcb.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...