Followers

Monday, January 21

Kini Aku UOX

bismillahirrahmanirrahim..

#CelcomUser

Kini aku dah berhijrah dari Maxis kepada Celcom New UOX. Nombor masih sama, tapi line sahaja yang bertukar.


Actually, aku dah lama berniat nak tukar Celcom ni. Sebelum masuk ke UIA Kuantan lagi. Tapi hajat aku tu terbantut sebab bila aku pergi kat Celcom punya kedai2 tu, depa kata kene tunggu masa seminggu untuk dapat kan line Celcom tu.. haish.. X MAMPOOO la aku nak tunggu lama2 gitu kan..

Maka hasrat aku tu pun terkubur seketika.. =(

Tapi bila sampai kat UIA Kuantan nuh, keinginan aku tu semakin membuak-buak sebab line maxis memang SELALU takde kat dalam bilik aku tu. #sedikitgeram!! Mana tak nya.. Satu langkah masuk ke bilik aku bersamaan dengan satu bar network line berkurang. Makin dalam aku masuk bilik, maknanya makin hilang la network aku. Sampai atas katil, SOS!! Sabar je la


So, aku ambil keputusan untuk tukar line. Sekarang I'm a CELCOM Family member. =) Makanya, sapa2 yang nak call or mesej tu, boleh la amek calculator awal2. Kira la berapa duit yang korang kene prepare untuk bayar tu.. muahaha.. #evillaugh

Kalau taknak kene deduct duit tu, boleh la contact through WhatsApp.. haha..

notakaki: Terima kasih pada yang berkenaan kerana memberi aku dorongan dan sokongan untuk aku tukar celcom ni.. Arigato Gonzaimas!! =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...