Followers

Friday, March 18

ALHAMDULILLAH...

bismillahirrahmanirrahim..

segala syukur ana panjatkan ke hadrat Allah s.w.t kerana masih lagi memberi ruang dan peluang bagi ana untuk terus hidup di bumi sementara ini yang mana merupakan jambatan ke negeri akhirat yang kekal abadi. ALHAMDULILLAH..

ayuhlah sahabat sahabiyah sekalian kita panjatkan taubat kepada ALLAH yang MAHA PENGAMPUN selagi kita masih punya peluang. kita tak tahu berapa pahala kita dan yang pasti dosa kita mesti banyak. namun, usahlah kita berputus asa dalam memanjatkan doa pengampunan kepadaNYA.

setelah lama ana tak update blog ni, dah dua minggu lebih rasanya, ana ingin meminta maaf kepada sidang pembaca yang acapkali membuka site ini meskipun tiada apa yang di-update. asif ya.. untuk pengetahuan semua, banyak sebenarnya perkara yang ana ingin kongsikan, namun tidak berkesempatan. dalam jangka masa 2 minggu ni, banyak betul perkara yang berlaku. nanti ana kongsikan.

baik..

setelah 'berhempas-pulas' menekan butang refresh pada browser, akhirnya terlerai juga resah gelisah pelajar CFS IIUM yang menunggu untuk result sem 2 keluar. ana macam tu juga.. =) cuak.. hihi.. tapi seriously, ana tak expect result macam tu. ingatkan teruk lagi.. tapi apa2pun, ALHAMDULILLAH..

BASIC THEMES OF AL-QURAN = A
QURANIC LANGUAGE (ARABIC) = A
MATHEMATICS 1 = A
PHYSICS 1 = A-

GPA = 3.863
CGPA = 3.775

ALHAMDULILLAH.... =)

2 comments:

:::KHALIFATULLAH::: said...

salam alaik

alhamdulillah..mantop nih!tahniah2 :) teruskan usaha..next tyme kalo dpt 4,leh r tukar wat medic lak.dr nazrin al-hafiz.sedap3 dan sesuai3..insya'allah.=) alfu mabruk..

Nazrin Syafiq said...

wassalam alaiki..

alhamdulillah. insyaAllah.. tapi rasenyer tak nak lah amek medic.. nak stay sebagai pharmacist je.. boleyh dapat doctor jugak an?? hihi.. anyway, syukran.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...