Followers

Friday, August 17

Salam Aidilfitri Kepada Semua

bismillahirrahmanirrahim..


Aku ingin mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua followers dan readers yang sudi mengunjungi blog yang tak seberapa ni.

Aku nak mintak maaf dengan penuh pengharapan kepada korang semua. Korang maafkanlah dosa2 aku pada korang, sama ada korang tahu mahupun tak, maafkan dosa aku yang aku sengajakan mahupun yang tak disengajakan. Aku manusia yang berbuat dosa. Maka, ampunkanlah dosa aku ni. *drama sikit..*

Dosa sesama manusia kita mintak maaf sesama manusia, dosa dengan Allah kita mohon ampun dengan Allah. Hablu minan naas kene jaga, hablu minAllah pun kene jaga. Baru hidup berkat, yedak??

Kalau aku ada pernah berhutang dengan korang, sila tuntut dengan secepatnya ek. Takut nanti mati tak sempat pulak kan~~ Ajal bukan ditangan kita, itu semua urusan Allah. So, langsaikan hutang tu penting ye kawan2!!

notakaki : Kalau hutang jela tuntut. Kalau nak tuntut aku belanja, tunggu aku ada duit je la.. hahha..

2 comments:

adanesz said...

ye laaa... same la kite yerk..

adanesz said...

same la kite..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...