Followers

Friday, July 1

kembali serius

bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah. selama sebulan blog ini telah ana khaskan untuk post2 yang berkaitan dengan hal2 peribadi yang ana rasa boleh di-share bersama. kepada yang agak2 dah lupa atau yang tak tahu tu, boleh refer link yang bertajuk 'JOM PEGANG BABI!!!'. Kira hari ni ngam2 sebulan.

baiklah, biar ana terangkan niat sebenar ana berbuat begitu. ana just nak post something yang relax and kalau menurut apa yang kat dalam link tu, ana sebut bahawa ada yang menyatakan yang penggunaan istilah "ANA" itu terlalu formal dan ada followers yang menginginkan yang ana menggunakan istilah "AKU". tapi, tak mengapa. ana prefer guna "ANA" instead of "AKU".


so, from now on, insyaAllah. i'll be back on the real track. (macam lah terpesong dari jalan yang lurus... hihi). being the real me. kepada followers yang terpaksa menghadap news feed dari blog ni kat dashboard masing-masing, ana minta maaf ya.. and also, to followers yang always keep in track with post updates selama sebulan yang lepas, ana ucapkan terima kasih. dan pada yang berkenaan dalam mana2 post sebelum ni, kalau terasa hati, ana minta maaf juga..

wallahu a'alam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...