Followers

Thursday, November 1

Mood Swings

bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni bermula dengan baik pagi tadi. Dengan hujannya. Katil yang nampak sangat 'besi' tu pun lebih menggoda daripada buku UNGS yang aku kena baca untuk exam mid-semester tadi. Alhamdulillah, soalan dia boleh tahan..

Tengok tajuk sikit. MOOD SWINGS. Aku pun tak tau kenapa dengan aku ni. Selalu sangat aku alami mood swings ni. Tiba2 je datang. Nak kata datang bulan, takde la pulak keluar pape kat bawah tu. Selalunya aku jadi macam ni sebab satu benda yang remeh-temeh je. Benda yang orang pikir...

"Hek eleh... Itu pun nak amek kesah. Rilek sudah..."

Tapi aku, AKU AMEK KESAH. Dan bila benda ni melanda aku, memang semua orang yang cuba nak interact dengan aku akan rasa tempiasnya la. Rasa macam,

"Apahal mamat ni..? Diam semacam je.. Biasa mulut bising macam longkang je.."

atau lebih kurang macam tu la. Dan biasanya aku akan buat dek je bila bercakap dengan orang lain. Tak pun aku akan buat muka 'toye..". Kalau member2 aku sangat akrab dan pernah alami benda ni, depa tau la..

So, nak ringkaskan. AKU MINTAK MAAF AWAL2. Kalau aku tak cakap semacam atau aku tak layan korang cakap tu, aku hulurkan tangan mintak maaf ye. Tapi biasa benda ni tak lama. Kalau mood aku berubah, so aku akan kembali ke sedia kala la..

notakaki : Dan bila masa macam ni, aku akan jadi sangat sensitif dan sangat cepat terasa walaupun korang buat reaction muka je.. So, mintak maaf sekali lagi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...