Followers

Sunday, May 23

kehidupan baru sebagai mahasiswa

bismillahirrahmanirrahim..

pada tarikh 22 mei 2010 yang lalu, ana telah mendaftarkan diri Pusat Asasi UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA (UIAM). bukan la pa sgt kalau nak dibandingkan dengan sahabat ana yang lain yang dapat futher study di oversea.. haha... bunyi nyer macam kecewa je kan.. xde la sangat walaupun ana DITOLAK dalam permohonan ana untuk JPA.. tapi bila ana fikirkan balik, mesti ada sebab ana tak diterima masuk.. mana la tahu.. kalau ana dpt nanti, ana jadi seoprang yang buruk akhlak dan sebagainya..

apa yang best kat sini, keadaan islamic yang amat ana sukakan.. mmg ana impikan suasana yang seperti ni. keadaan yang penuh dengan adat keislamannya.. lagi satu, ana berpeluang untuk belajar bahasa arab kat sini.. mula2 tu, ana ingatkan ana seorang je kat sini.. rupanya, ramai lagi budak ASiS kat UIA PJ ni.. kira ana xlah sunyi nnti..

ok la, ana pun baru dua hari kat sini. so, xde byk sgt yg nak diceritakan. tunggu post ana yang akan dtg berkenaan tentang Ta'aruf Week di Center for Foundation Studies International Islamic University Malaysia..

wallahu a'alam..

2 comments:

Mr. Love said...

kat u pun sempat lg update blog eh...
haha..
pape pun..
gud luck...
studi btol2 k....
jgn hampakan parent ko...
u can do it!!!
=)

Nazrin Syafiq said...

of course.. haha..
mal, ni je la tmpt ak nak luahkan segala yg terpendam. huhu...
kira mcm korg tau la ape yg jd kat uia ni.. hehe..
thnx mal.. sedey ak bace nasihat ko..
tersentuh hati nurani ku ini..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...