Followers

Thursday, October 11

10 Jari, 2 Kepala

bismillahirrahmanirrahim..

Kalau korang-korang yang selalu buka blog ni  (perasan sedikit..) tapi takde apa yang ter-update, aku MINTAK MAAF banyak2 sangat. Sebab aku yang ada 10 jari di tangan ni diberi tugas untuk menjaga blog batch Kulliyyah of Pharmacy, Rx11.

Bila dah ada dua kepala ni, payah sikit 10 jari ni nak buat kerja. Mesti berat sebelah sikit. kan3..?

So, mungkin korang rasa kecewa dengan ke-tidak-update-an yang berlaku di blog aku ni. Mintak maaf sekali lagi ye.. Benda ni dulu berlaku gak bila aku jaga blog mahallah (hostel) aku suatu ketika dahulu. Nak buat cemana kan. Khidmat aku sebagai blogger diperlukan di tempat lain. Tapi, korang2 jangan risau. InsyaAllah, aku akan update mana yang termampu. Ok..? Adios,,

notakaki : Kalau korang rajin nak tengok hasil aku kat blog batch aku tu, silalah KLIK SINI.. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...