Followers

Thursday, October 25

Prank Sahabat di Facebook

bismillahirrahmanirrahim..

Nak kata aku ni jahat, mungkin ada la sikit tu. Tapi rasanya tak best la guna jahat kan. Nakal lagi sedap kot. haha..

Nak story sket. Semalam kat facebook, aku ada la prank sorang sahabat aku ni. Nama dia Muhammad 'Izzuddin bin Zamery. Dia ni baik. Comel plak tu. So, sapa2 nak buat menantu, boleh contact aku. hahaha..

Al-kisah, semalam dia ada post satu komen kat FB, dia cakap ceni, "NAZRIN SYAFIQ GILER!!" (tapi dia da delete komen tu, kalau tak aku printscreen tuk korang2 ni). Then, I was like..

"Biar betul mamat ni. o.0 Tetibe panggil aku giler. Tapi, memang aku giler2 pon..haha"

Then, aku buat2 merajuk la dengan dia. Sebab dia memang tak boleh tengok orang tarik muka dengan dia. Dia jadi serba-serbi tak kena nanti. A while after that, dia PM aku. Aku printscreen benda ni..



hahaha... Best kan. Aku sambil taip ayat syahdu-mahdu, tacing2 sket tu, aku gelak guling2 kat depan laptop. Then bila ayat dia dah macam serba tak kena tu, aku reveal la kat dalam FB benda tu. haha. Takut dia terbawak2 dalam mimpi pulak. Tak pasal2 aku pulak yang kene nanti. muahaha... #evillaugh 

So, untuk kesekian kalinya, kepada sahabatku yang menjadi mangsa ini (kalau ko baca la benda ni), aku nak mintak maaf sangat2 kat ko sebab telah mem-prank ko secara maya di FB. haha. Aku bukan ape, at least ko ada pengalaman yang tak berapa best (atau mungkin best..) dengan aku. So that, kalau ko teringat kat aku, ko akan teringat yang, "aku dulu pernah kene bahan dgn Nazrin kat FB dulu..".. hahaha. Lagi sekali mintak maaf deh.. Kalau ada rezeki, aku buat lagi.. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.

footnote : Dah lama aku tak buat panggilan hangit.. Rasa nak buat pulak la. Sapa la yang akan jadi mangsa.. hmm.. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...