Followers

Thursday, March 8

Ustaz pun minat bola?

bismillahirrahmanirrahim..

Tengah2 facebook-ing pagi tadi, terjumpa ni :

klik gambar ni kalau korang tak nampak.. ;)

Ramai gak orang anggap yang pak2 ustad ni jenis yang duduk baca buku agama yang tebal2 and bagi ceramah sana sini. Betul! Itulah salah satu kehebatan diorang. Tapi kenapa plak ada yang musykil bila pak2 ustad2 rancak borak pasal bola dan seangkatannya.. hmm..

Diorang pun sosial gak. Tapi takdelah dok terhangguk2 kepala kat kelab2 or merempit sana sini kat federal highway tu~~ haha

Hakikatnya, manusia perlukan hiburan jugak. Asalkan tak melampaui syarak..

Notakaki : Aku ni emo sikit kalau orang kutuk pak2 ustad ni. Sebab pe? Aku penah bercita2 nak jd ustad dulu.. (ada kaitan ke??)

2 comments:

adanesz said...

baiklah USTAZ NAZRIN oooiiii..xmau jadi SULTAN da....panggil USTAZ NAZRIN..nak sedap........!!!!!!

Nazrin Syafiq said...

jd USTAZ SULTAN NAZRIN boleh x?? haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...