Followers

Friday, April 20

Find Me on FB

bismillahirrahmanirrahim..

OK. Aku admit yang aku ni dah lama sebenarnya nak buat FB page untuk blog ni. Tapi bila aku pikir2 balik, aku ni bukannya rajin sangat nak update blog ni. haha..

Bukan apa. Senang kot kalau ada sapa2 kat luar sana ataupun followers blog ni yang berapa kerat je tu nak update dengan posts yang aku publish. Lama gak la aku pikir. Aku pikir

BUANG MASA JE BUAT PAGE TU. BUKANNYA ADA YANG NAK LIKE PON~~

haha. Itu la yang aku pikir. Tapi gasak la apa yang nak jadi. Yang penting, blog ni jalan. It's the matter of the blog kan. FB page tu just nak promote je. And mudahkan orang nak baca.. =)


Plus, ramai je yang tak tahu yang aku dah tukar URL blog. Dulu aku punya URL

http://muttaqincorner.blogspot.com

Dah tu, aku tukar URL blog aku kepada

http://sudutpandanganku.blogspot.com

seperti mana yang ada sekarang. Sebab apa aku tukar? SAJE2 JE.. haha. Kalau korang tengok kat column blog aku yang kat sebelah kanan ni, korang boleh nampak LIKE button tu kan. Apalagi? Like la.. haha. Bukan apa. Senang la korang nak tau apa2 updated posts kat blog ni. OK. Adios!

notakaki: Thanks la pada member2 aku yang membuatkan aku teringat balik niat aku ni.. haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...