Followers

Saturday, September 15

Blog Ketiga Aku

bismillahirrahmanirrahim..

Kencang je bunyi. Sampai ada 3 blog lagi. hahah

Bermula semalam, aku telah memulakan blog yang ketiga untuk aku sebagai admin. Blog yang pertama2nya sudah tentulah blog aku ni kan..

Blog yang kedua ialah blog Mahallah Abu Bak'r sewaktu aku berkhidmat sebagai MRC dolu2. Dan kini blog tu sudah aku tinggalkan sebab aku dah tak layak nak jadi admin blog tu. Dah graduate dari CFS la katakan.. haha


Semalam, aku telah melancarkan sebuah blog yang aku dipertanggungjawabkan sebagai admin. Blog yang ketiga itu ialah blog Rx11 @ IIUM. Sebuah blog untuk pharmacy student batch aku, iaitu Rx11.


Kalau nak dikirakan, aku tengah handle 2 blog je la sekarang ni. Dan aku harap sangat yang blog official aku  ni tak ditinggalkan bersawang sepertimana dolu2.

notakaki : Pening kepala jaga dua blog ni. Tapi best sangat!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...