Followers

Wednesday, September 5

Menjejak 20

bismillahirrahmanirrahim..

Tanggal 5 September 1992 pada pukul 5.05 pagi, aku telah dilahirkan. Dan kini, ALHAMDULILLAH aku sudah berusia 20 tahun.

Maka, banyak benda yang aku akan dan perlu fikirkan. Sebagai anak sulung pula, tanggungjawab aku dah semakin besar. Tanggungjawab pada keluarga, pelajaran aku, perkahwinan, hari tua mak bapak aku, semuanya perlu difikirkan.. Dan kini masa untuk merancang dan melaksana. Moga2 Allah permudahkan. Amiin...


Dan kali ni, aku 'ber-harijadi' di UIA Kuantan pula. Dikelilingi tempat dan orang yang baru.. =)

notakaki : Setakat 1.03 pagi 5 September ni, baru 4 orang je yg wish befday aku. Sebab kat fb aku hide-kan tarikh birthday aku. Nak tengok, sapa yang ingat. =)

2 comments:

jimie1402 said...

Ade nak wish dgn 'cara lain' tu. Air sebaldi ke. Hehe~

Nazrin Syafiq said...

air sebaldi?? tu zaman cfs jaz.. x mungkin berulang lagi.. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...