Followers

Sunday, June 5

Second semester begins..

assalamualaikum semua....

aku kini berada atas katil yang aku sendiri tak tau berapa usianya. macam nak roboh je.. tapi boleh la.. alhamdulillah, aku dah sampai mendaftar di UIA zohor tadi. lepas daftar bilik kat mahallah office, terus masuk bilik. bilik 126. PERRRGGGHHHH!!! besau jugak bilik den ni..

tapi biasa la bilik baru. habuk dia kira 2 3 inci jugak la.. aku rasa malam ni memang masak la kitorg 10 org nak bersih kan bilik ni.. anyway, aku pun baru je masuk ni. dah siap kemas barang, just nak kemas bilik je ni.

bilik ni aku kongsi dengan member aku semester lain, cuma ada tambahan 2 budak baru. AED dengan ENGINEERING. fortunately, diorg kira ngam juga dengan kitorang. takdelah kiranya budak yang terpinggir kat bilik ni. semester ni aku ambil 4 subjek, CHEMISTRY, PHYSICS, UNDERSTANDING ISLAM dan COMPUTER. ok jugak la.. takdelah stress sgt..

hopefully, semester ni akan membawa kebahagiaan.. InsyaAllah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...