Followers

Saturday, June 11

Tolong la nangis...

sejak dua menjak ni kan, aku rasa macam lain macam la pula. tak tahu la kenapa. aku rasa macam nak menangis je. tapi mata aku tak nak la meleleh apa2 kan. tapi, kalau nengok hindustan tu, banjir je kelopak mata ni dengan tisu segala bagai. haish..

sebab aku tetiba je rasa hati ada feeling of discomfort. tak sure sangat la apa yang discomfort sangat tu, tapi yang penting ada la. yela, orang kata kalau kita nangis ni, hati kita ni jadi lembut sikit. senang buat baik. tak gitu?? *bukan 'lembut' okeyh..

kira hati ni tak semena je memanjang. entah apa yang aku pikir pun aku tak tau.



oh hati..
mengapa lah dikau gundah gulana,
membikin diri ini resah tidak semena,
air mata yang ku harapkan,
hanya sekadar impian tak bersisa..

wah3.. aku bermadah seyh. sedap tak sedap tak.. hihi. selalu sangat ketawa akan buatkan hati ini keras ye adik2. so, nangis la banyak2. YA, laki pun kene nangis jugak. kalau tak, tak gentle la gitu..

2 comments:

:::KHALIFATULLAH::: said...

akhi fillah..
nangis tu kira b'hati lembut..:D bagus untuk kesihatan jugak sbnrnye..sgt2 x stuju kata kalau lelaki nangis tu x macho...statement ntah apa2..jadi menangislah kalau ianya lebih mendekatkan diri kita pada ALLAH.. xkiralah lelaki atau perempuan.Fitrah la nangis tu..

Nazrin Syafiq said...

syukran ukhti fillah..
tu la, kadang2 rasa mcm nak nangis tapi macam susah je.. banyak dosa agaknya. stuju jugak klu lelaki dikatakan tak 'cool' klu nangis. dah dikatakan manusia kan, sifat nak menangis tu mesti ada..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...